Sunday, December 15, 2013

Meet the Design Team - הכירו את צוות העיצוב

גאות ונרגשות להציג את בנות צוות העיצוב המוכשרות של ידיים יוצרות / scrappy hands

נגה

אני נגה, בת 29 נשואה ומתגוררת בב"ש. ביום ולפעמים גם בלילה עובדת בבית חולים. בזמן הפנוי מאוד אוהבת ליצור, עוסקת בעיקר בסקראפ אבל גם סורגת, תופרת, רוקמת ומנסה דברים חדשים כל הזמן. לעולם הסקראפ נחשפתי לפני כשש שנים והתאהבתי.
הבלוג של נגה

נעמה

שמי נעמה מנור,
הייתי מורה לאומנות במשך 20 שנה, בשנת 2003 יצאתי לפנסיה מוקדמת, והחלטתי להפוך את התחביב שלי לעסק. מאז אני בעלת סטודיו לאומנות ועבודת יד בנייר, קנבס ועץ,
בשם "איגרת שאומרת " הסטודיו שלי, נמצא מתחת לביתי בצורית, שבמשגב, על צלע ההר בנוף קסום. שם אני עוסקת כבר מעל 10 שנים באומנות שימושית ובשימור זיכרונות אישיים/משפחתיים באלבומים מעוצבים בעבודת יד. האלבומים, שאני מעצבת, מעוטרים בפרטים קטנים ונוגעים באינטימיות בהיסטוריה ובאופיו של נשוא האלבום. התוצר המתקבל אקסקלוסיבי ומרגש כאחד.
את כישורי ההוראה שרכשתי, אני מנצלת להעברת הידע והניסיון הרחב שלי ומלמדת בחוגים וסדנאות חד פעמיות גם לכאלו, שלא נולדו ממש אומנים. במקום, ישנה גלריה קטנה, ובה ניתן לרכוש מתנות, תמונות, איגרות ברכה ועוד המון דברים טובים.
הבלוג של נעמה


סתיו

אני סתיו, בת 30, נשואה לתום. גרה בתל אביב.
בשנים האחרונות אני עובדת ומתנדבת בתחום החינוך עם ילדים ונוער בסיכון במסגרות שונות.
כיום אני עובדת כבר ארבע שנים כיועצת חינוכית בבית ספר, במשרה מלאה. העבודה שלי מלאת סיפוק, אחריות ואתגר אך גם לא קלה מבחינה רגשית (ועל כך נאמר: גם היועצת צריכה לפעמים ללכת ליועצת...)
במהלך השנה הראשונה שלי כיועצת הרגשתי שאני מוכרחה להקדיש זמן לעצמי, זמן בו אוכל להתאוורר ממורכבות המקרים בהם אני מטפלת. כך התחלתי ללמוד פיסול בעיסת נייר ובמקביל גיליתי את עולם הסקראפ הנהדר, וכך הכל התחיל...
מאז אני מעדכנת אחת לשבוע בלוג משלי בנושאי יצירה, וגם מטפחת חברות וירטואלית בקבוצות שונות - שם אני מתייעצת ומייעצת אבל הפעם בתחום היצירה והסקראפ :)
אני אוהבת להכין כרטיסי ברכה, מחברות מעוצבות, קופסאות מטופלות, מיני אלבומים ועוד. אתן מוזמנות לראות אותי ואת העבודות שלי בבלוג: שלישקל'ך

ציקוש

אני ציקוש נשואה לבעלי היקר ואמא ל 6 ילדים מדהימים
יוצרת במגוון תחומי אומנות: תכשיטנות, צריבה על עץ, ציור וכו'...  
אך מאז שהכרתי את הסקרפבוקינג זנחתי את השאר 
היום אני יוצרת בעיקר בנייר ומעבירה סדנאות לנערות ולנשים 
אוהבת ליצור ולהתחדש ונהנית מהדרך



אתן מוזמנות לבקר בבלוגים שלהן ולהשאיר להן גם כאן תגובות חמות :-)

5 comments:

  1. אתן צוות מנצח, שיהיה המון בהצלחה!

    tamika14

    ReplyDelete
  2. סתיו יקרה,
    לא הצלחתי לראות את התמונות בבלוג שלך גם ברשומות קודמות...
    מעניין למה?
    האם התקלה אצלך או במחשב שלי??? בהצלחה נעמה.

    ReplyDelete